Waar aan te vallen in Ghana Accra

• Huis
  • /
  • Waar aan te vallen in Ghana Accra

Thuis in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Hester ...- Waar aan te vallen in Ghana Accra ,Ik zit op dit moment al vijf weken in Ghana en het begint als thuis te voelen. Mijn draai heb ik hier gevonden! De meeting met alle vrijwilligers op dinsdagmiddag vondt plaats onder het genot van een overheerlijke pizza. Het was een gezellige bijeenkomst en iedereen heeft zijn ervaringen kunnen delen.Bevallingen & Apen - Reisverslag uit Accra, Ghana van ...Hoe is het daar in NL? Herfst hoorde ik?! Ik heb weer ontzettend veel te vertellen! Zaterdag 1-10: S ’ochtends heb ik met Marloes tekeningen gemaakt over Diabetes, goede voeding en borstvoeding. Deze kunnen we dan tijdens onze voorlichting gebruiken. Rond 18:00 ben ik met John (Mijn Afrikaanse ‘’vader’’) naar zijn vrouw geweest.

4e week - Reisverslag uit Accra, Ghana van Moniek Vlaar ...

Hier weer een aantal gebeurtenissen van alweer me 4e week in Ghana. Zondag zijn we zoals verteld eerst naar Elmina kasteel gegaan. ‘t Was heel indrukwekkend om te zien en te horen wat zich daar in het verleden heeft afgespeeld.

Reisverslag uit Accra, Ghana van Bo Olst - WaarBenJij.nu

Aantal keer bekeken 211 Aantal reacties 10 Accra, Ghana . a A:) Vrijdag 30 april Gistermiddag hadden we het erover en we hadden allemaal wel zin om koninginnennacht te vieren. Dat hebben we dus ook gedaan! Allemaal iets oranje aangetrokken en n klein feestje gevierd. ... De Ghanezen keken ons wel een beetje raar aan, al die blanken die iets ...

Eindelijk aangekomen in Accra - Reisverslag uit Accra ...

Eindelijk is het dan zover en ben ik aangekomen in ghana in Accra. De reis is goed verlopen. Al hadden we wel wat (45 min) op Lissabon. Aangekomen in ghana stap je gelijk de warmte in. Het was niet alleen heul warm maar ook nog is heel benauwd. Maar gelukkig begint de warmte nu wel wat te wennen. Naar mijn gevoel is het ook minder benauwd.

The Big Trip - Reisverslag uit Accra, Ghana van Hans ...

Accra, woensdagochtend om half vijf. Het is donkerder dan ik dacht. Wetende dat ik meer dan 600 cedi op zak heb en Osu ’s nachts niet de meest veilige wijk van Accra is

aankomst Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ruth ...

Meld je aan voor de mailinglijst ... Aantal keer bekeken 75 Aantal reacties 18 Accra, Ghana . a A. aankomst Ghana. Lieve Allemaal, Mijn eerste dagen in Accra zitten erop! ... Mijn eerste dagen in Accra zitten erop! En ben al weer heeel wat ervaringen rijker ;-) ...

alweer 8 weken in ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van ...

Meld je aan voor de mailinglijst ... Aantal keer bekeken 154 Aantal reacties 15 Accra, Ghana . a A. ... Reisverslag 11 Zondag 13 november 2011 Na een nachtje weer in mn ‘’eigen’’ bedje geslapen te hebben weer vroeg wakker. Ik slaap nu met Shannen op een kamer en die heeft een ventilator, ik niet dus dat is lekker zweten geblazen! ...

Episode 1 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Jan Verlinde ...

Heerlijk! Het is wel weer even zoeken hoe ik op de plaats van bestemming kom, aan gebrek aan organisatie hier geen tekort, gelukkig bereik ik voor het inzinken van mijn zenuwen de hoofdingang van het National Park. Omdat Ghana niet een heel toeristisch land is én we buiten het vakantieseizoen vallen ben ik de enige bezoeker.

Anne en Milou in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van ...

Woensdag 16 juni, nadat we terugkwamen van het internetcafe, kwamen we thuis en schrokken we ontzettend! Natasja en ik kwamen de kamer binnen en zagen allemaal zwarte beesten in

Kumasi-avontuur - Reisverslag uit Accra, Ghana van Aurelie ...

Aantal keer bekeken 76 Aantal reacties 1 Accra, Ghana . a A. ... de verschillen zijn zò enorm... En het gekke is, dat niemand zich daar vragen bij lijkt te stellen. Je hebt een probleem? ... Geeft toch wel een geruster gevoel als je weet dat er voldoende mensen of instellingen zijn waar je op terug kan vallen …

Een nachtje in ... het ziekenhuis - Reisverslag uit Accra ...

Meld je aan voor de mailinglijst RSS-feed Recente reisverslagen. 20-12-2011 Britt, de fiets ... 15-12-2011 De wondermooie ... 08-12-2011 Een ... Aantal keer bekeken 463 Aantal reacties 9 Accra, Ghana . a A. Een nachtje in ... het ziekenhuis. Het verlengde weekend begon nochtans goed. ...

Weekendje Togo - Reisverslag uit Accra, Ghana van Hans ...

Meld je aan voor de mailinglijst RSS-feed Recente reisverslagen. 18-06-2012 Weekendje Togo 19-05-2012 The Big Trip ; 01-05-2012 Op bezoek in een ... Aantal keer bekeken 2112 Aantal reacties 12 Accra, Ghana . a A. Weekendje Togo ...

Aankomst in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Wiebe ...

Dat is bedoelt om een beetje uit te rusten na de lange reis gisteren. Ik vertrok om half 10 ‘s ochtends uit Den Bosch en kwam om half 4 Nederlandse tijd aan in het hotel in Accra. Dat ik uit Den Bosch vertrok is wat apart, maar ook een erg lang verhaal waar ik niet te veel over zal schrijven.

€ 160- Vluchten naar Ghana tegen de beste prijs met Expedia.be

Aan de kustlijn van Ghana vind je Accra, de hoofdstad van het land. Ghana staat bekend om de nationale parken, waaronder het Mole National Park. Hier kun je olifanten en andere wilde dieren spotten. Vind een vlucht naar Ghana. De grootste luchthaven van Ghana is Kotoka International Airport (ACC) en ligt in de hoofdstad Accra.

The End - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nora Backus ...

Zal maar meteen met de deur in huis vallen: Ik kom morgen weer naar huis!! Beetje onverwachts waarschijnlijk voor iedereen, maar zag het niet meer zitten om te verhuizen naar Kumasi en daar mijn draai weer te vinden. Daarnaast heb ik me de laatste 2 weken niet 100% gevoeld. Mede door de hitte en waarschijnlijk ook wel het eten.

En we zijn vertrokken... - Reisverslag uit Accra, Ghana ...

Aantal keer bekeken 585 Aantal reacties 8 Accra, Ghana . a A. ... Het eerste project waar ik aan zou meehelpen is de kleuterschool, maar… de hevige regenval van de voorbije maand heft voor verzakkingen gezorgd. Het gebouw staat op instorten… Geen plaats meer voor kinderen om te spelen en te leren… n zware tegenvaller. ...

Ziek? - Reisverslag uit Accra, Ghana van Annemarie Roos ...

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben al een paar dagen niet lekker in orde en de straatmeiden en de leraressen op school zien het ook aan me. De meesten zeggen dat het malaria is. Ik ga dan ook morgen voor de zekerheid langs het ziekenhuis om het uit te sluiten of om de goede medicijnen te krijgen.

Aankomst in Ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Wiebe ...

Het onderzoek... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Auke ...

Aantal keer bekeken 86 Aantal reacties 10 Accra, Ghana . a A. ... Aangezien het echter mee blijkt te vallen met de hoeveelheid strijd blijken de resultaten voorlopig ook niet heel schokkend; de Akan en de Ga lijken hier op een vreedzame manier samen te leven :). ... dat wordt nog eens een hoge pief in de ontwikkelingsgeografie), een bezoek ...

KIDNAPPING IN GHANA/ACCRA. - ghana - ghana.startpagina.nl

Nov 03, 2014·We willen emigreren naar Ghana,vanwege werk in Accra. ... Natuurlijk wordt ik als blanke gezien,als iemand met veel geld. Wij hebben niet het geld om in een wijk te gaan wonen waar altijd secrurity is! ... het verkeer in en om Accra blijft chaotisch EN er vallen hier ieder jaar meer dan 2000 dodelijke verkeersslachtoffers.

20 top dingen om te doen in Ghana in de twintig - 🏕 Afrika ...

Gematigd, luchtig en te hoog voor vervelende muggen om lastig te vallen, fietsen zijn te huur bij de ingang. Twee wielen zijn de beste manier om deze oase te verkennen die al sinds 1890 bestaat en is gevuld met diverse en prachtige flora en een ontmantelde legerhelikopter die altijd leuk is om op te vallen. Aburi Botanical Gardens, Aburi, Ghana

De Watervallen bij Kintampo - Reisverslag uit Accra, Ghana ...

Even weer wat laten horen uit Ghana. We hebben vanuit Tamale een bezoek gebracht aan de watervallen bij Kintampo, je hebt daar twee plekken met erg mooie watervallen. Uiteraard, je komt daar maar eenmaal, dus we hebben beide ook bezichtigd. De eerste watervallen, eigenlijke een serie van drie watervallen achter elkaar.

Ritje vanuit Accra! - Reisverslag uit Anfoega Akukome ...

Meld je aan voor de mailinglijst RSS-feed Recente reisverslagen. 03 ... , Ghana . a A. Ritje vanuit Accra! Vrijdag 5 november 2010 Hallo allemaal, Vandaag moesten we naar Accra om onze visums op te halen. Dus we hadden vandaag geen project op het schooltje. Dit hebben we verzet naar volgende week.

In het water gevallen ''hutje op de hei'' - Reisverslag ...

Meld je aan voor de mailinglijst ... Aantal keer bekeken 134 Aantal reacties 7 Accra, Ghana . a A. In het water gevallen ''hutje op de hei'' Back in accra!! Daar zijn we weer aangekomen in de stad. ... Op weg naar Green turtle lodge, waar iedereen over te spreken was. Dus op naar het resort.

Appartement Accra Fine Suites (Ghana Accra) - Booking.com

Accra Fine Suites ligt in Accra, op 2,7 km van het Labadi-strand en op 6 km van de Independence Arch. Het biedt accommodatie met gratis WiFi, airconditioning, een buitenzwembad en een tuin. Alle accommodaties zijn voorzien van een zithoek, een flatscreen-tv met satellietzenders en een eigen badkamer met gratis toiletartikelen, een douche en een ...